Szukaj w:

Poradniki

Biznes

Czas wolny - konsument, rynek, marketing

Czas wolny - konsument, rynek, marketing

Autor:,
Kategoria:Biznes
Wydawca:Liber
Rok wydania:
Stan:Dobry +
Dostępność:1
cena katalogowa: 10,00 pln

Informacje dodatkowe

Ilość stron:198
Waga:0
Oprawa:Miękka ze skrzydełkami
Kod:c1_147494

Informacje o egzemplarzu:

Obtarcia, zarysowania okładek.

,,Książka ma charakter studium teoretyczno-empirycznego przewidzianego dla studentów różnych uczelni oraz osób interesujących się problematyką rynku i konsumpcji, czy to dla celów naukowych czy biznesowych. Autorki zamierzały ukazać najistotniejsze aspekty czasu wolnego w ich rynkowych powiązaniach. "

Facebook

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem