Szukaj w:

Poradniki

Biznes

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie.

Ukryte sensy zachowania. Rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie.

Autor:,
Kategoria:Biznes
Wydawca:Znak
Rok wydania:
Stan:Dobry +
Dostępność:1
cena katalogowa: 10,00 pln

Informacje dodatkowe

Ilość stron:196
Waga:0
Oprawa:Miękka
Kod:c1_151990

Informacje o egzemplarzu:

Zarysowania, zadarcia okładek.

,,Jak to się dzieje, że zapamiętujemy całe reklamy? Dlaczego ludzie stają się ulegli, nawet gdy tego nie chcą? Jak skutecznie prosić o pożyczkę? Czym się różni pesymizm od depresji? O tajnikach wpływu społecznego i reklamie opowiada profesor Dariusz Doliński w rozmowie z doktor Bogusławą Błoch.''

Facebook

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem