Szukaj w:

Kategorie

Podręczniki

Marketing- analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola.

Marketing- analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola.

Autor:
Kategoria:Popularnonaukowe, Podręczniki
Wydawca:Gebethner i Ska
Rok wydania:
Stan:Dobry +
Dostępność:1
cena katalogowa: 15,00 pln

Informacje dodatkowe

Ilość stron:744
Waga:0
Oprawa:Twarda
Kod:c1_146776

Informacje o egzemplarzu:

Obtarcia, zarysowania okładek., pieczątki na stronie przedtytułowej i tytułowej.

,,Autor osadza marketing w realiach współczesnego życia gospodarczego i zachodzących w nim zmian, w szczególności internacjonalizacji przedsiębiorstw, globalizacji rynku oraz postępu technicznego i organizacyjnego. Czytelnik nie tylko dowiaduje się o zasadach, sposobach, technice marketingu, jego strategii i badaniach, ale otrzymuje odpowiedź na pytanie: jakie są uwarunkowania tych zjawisk?"

 

Facebook

Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem